HLAVNÉ VÝHODY:

Redukcia spotreby skladových položiek o 20-40%

  • rozhodnete o tom, ku ktorým položkám môžu mať jednotliví zamestnanci prístup
  • informujete sa o spotrebe zásob jednotlivými pracovníkmi
  • stanovíte limity spotreby zásob na zamestnancov
  • pridelíte ich zodpovednosť
  • získate prístup k aktuálnym údajom o momentálnej spotrebe eliminujete straty a zamedzíte plytvaniu zásobami dosiahnete rýchlej návratnosti vloženej investície

Prístupnosť k zásobám nonstop 24/7/365

  • zásoby sú vždy prístupné v okamihu potreby
  • úplne odstránite tradičné skladovanie zásob zvýšite produktivitu práce bez navýšenia počtu zamestnancov

Zníženie nákladov na obstaranie zásob

  • celkové zníženie hodnoty zásob potrebných pre výrobné procesy
  • systém vyhodnotí málo využívané zásoby, čím optimalizujete hodnotu celkových zásob
  • obstaranie zásob prenechajte vášmu dodávateľovi (automatické doplňovanie skladu)

Zníženie administratívnych nákladov

  • automatické objednávky prostredníctvom obslužného softvéru
  • zníženie nákladov na pomocnú pracovnú silu zaoberajúce sa objednávkami, evidenciou a kontrolou stavu

Systém optimalizuje výrobné procesy a zvyšuje produktivitu

  • znížite čas potrebný na dopĺňanie zásob
  • uložením najčastejšie používaných položiek priamo k miestu potreby odstránite prestoje zamestnancov vznikajúce ich pohybom do vzdialených skladov pre doplnenie zásob

Dokonalý prehľad o stave a spotrebe

  • vyhodnocovací softvér vám podáva informácie na základe definovaných reportov podľa zvolených kritérií o spotrebe a obratu jednotlivých zásob a generuje automatické objednávky podľa minimálnych limitov stavu zásob na doplňovanie jednotlivých položiek

Bezpečnosť skladovanie a efektívna správa skladových miest

  • zamedzíte neoprávneným prístupom a stratám na zásobách
  • zniženie požiadaviek na plochu skladu
  • zníženie rizika pracovných úrazov a chorôb z povolania, ktoré následne vedie k zvyšovaniu nákladov pri najímaní ďalších pracovníkov na zastupovanie

Komunikácia s ERP systémami

  • možnosť prepojenia požadovaných reportov do vnútorných informačných systémov podľa požiadavky na výstupné informácie

Jednoduché a intuitívne ovládanie

  • ovládanie zariadenia cez dotykový display
  • vstup do systému s podporou identifikácie zamestnancov prostredníctvom elektronických kariet, kódov a iných oprávnenia
  • multijazyková podpora ovládacieho software
 

Postup pri implementácii

  1. zistenie stavu a analýza požiadaviek na skladové procesy
  2. vypracovanie návrhov možných variantov konfigurácie zariadení
  3. výber optimálneho riešenia
  4. odborná inštalácia a zaškolenie obsluhy zariadení
  5. zabezpečenie záručného a pozáručného servisu
  6. poradenstvo a podpora

 

Možnosti využitia:

  • ochranné pracovné pomôcky
  • nástroje
  • náradie
  • výrobný materiál
  • kancelárske potreby